Kauba Tagastus

Vahel võib juhtuda, et veebist asju tellides ei saa sa just sellist toodet, mida soovinud oleksid – just selle tõttu pakume me 30-päevast tagastusgarantiid.

Palun tutvu ja järgi tagastatavale kaubale rakenduvate eeskirjadega:

  • toode peab olema ideaalses seisukorras (see ei tohi olla must, tolmune, kriimustatud, kõiksugu etiketid ja kaitsekiled peavad olema eemaldamata ja alles), alles peavad olema ka kõik originaal juhendid/tarvikud jms (toode peab olema täiskomplektne)
  • originaal sisemine - välimine pakend ei tohi olla kahjustatud (pakendit võib avada selleks, et tootega tutvuda) ja lõigatud (v.a teip jms lõikamine, pakend ise peab olema terve)
  • tootekoode/seerianumbreid (tarkvara ja raudvara) ei tohi registreerida / aktiveerida. Kui te need registreerisite, siis ärge muretsege ja võtke ühendust tootja klienditoega – suure tõenäosusega saavad nad aidata koodi taastada (palun esitage sellekohase suhtluse korral ka tõend, et see on toimunud - näiteks prinditud kirjavahetus)
  • tagastamisel on vajalik ka ostudokumendi/arve olemasolu (selleks on meie poolt saadetud arve – kui see on kadunud, peab teil olema vähemasti tellimuse number või oma nimi, mille järgi me teie tellimuse üles leiame).

Me ei aktsepteeri ühtegi tagastust, mis ei vasta ülal nimetatud eeskirjadele. Me keeldume selliste toodete vastuvõtmisest.

Pakume tasuta tagastust läbi DPD Pickup võrgustiku. Kui soovid toodet(eid) tagastada, täida vastav informatsioon ja saada see [email protected]. Seejärel saadame teile väljaprinditava pakkekaardi ja edasised juhised.

Download: return-form.pdf

Siin on mõningane info toodete pakkimise kohta, mida soovitame tungivalt järgida:

  • ära kunagi tagasta toodet ainult originaalpakendis – sest võib juhtuda (ja üsna tõenäoliselt see juhtubki), et toote pakend saab tarne ajal kahjustada. Selliste pakendite vastuvõtmisest me keeldume
  • me ei vastuta toote transpordi ajal tekkivate vigastuste eest, mille põhjuseks on vale või puudulik pakendamine
  • kui toode mahub pappkasti, siis palun kasuta saatmisel seda (koos täiteainega - vana paber vms, et toode ei rapuks liialt)
  • kui toode(ted) on plastikust / papist kasti jaoks liiga suured, kasuta erinevaid pappkaste/papist osi ja muid tarvikuid, et seesolev toode võimalikult hästi kaitsta - tähtis ei ole ilu, vaid kaitstus transpordi ajal.

Kui meile tagastatakse tooteid, vaatame need reeglina samal päeval ka üle. Tagasimaksmine toimub 5 tööpäeva jooksul. Tarnega seotud kulutused ei kuulu tagastamisele.

Suhtume tagastustesse hästi. Siiski, osasid asju/tooteid ei saa tagastada:

  • spetsiaalselt kliendile tehtud eritellimused
  • B-stock tooted (mis on olnud soodusmüügis erinevatel kindlatel põhjustel)
  • Alpine kõrvaklapid, kõrvasisesed kõrvaklapid ja vahetatavad kõrvaklapi padjad
  • Helipead, erinevad nõelad ja kaablid (juhul, kui need ei ole suletud originaal pakendis).

Kui arvad, et saadetud tellimuses olev kaup on katkine või peaks kuuluma garantii alla, võta enne selle tagastamist meiega ühendust. Selleks kirjuta meile [email protected] ja me aitame Sind toodete tagastusega.