Garantiitingimused

Soundium müüb ainult originaalseid ja uusi tooteid (välja arvatud juhul, kui toode on märgitud B-Stock tootena *). Allpool leiate kogu vajaliku teabe garantiiteeninduse kohta.

Garantiitingimused

Sõltuvalt toote eripärast kehtib kaubale 12-36-kuuline garantii. Täpne garantiiaeg on märgitud ja nähtav iga toote lehel, veidi allpool nupust "Lisa ostukorvi". Garantii tähtaeg on märgitud ka teie ostudokumendile (arvele).

Millistele kaupadele ei ole garantiid

Teatud esemed ei kuulu garantii alla - mitmesugused tarvikud (näiteks alused, kotid jms), juhtmed, nõelad jms. Kui tootele ei kehti garantii, ei kuvata tootelehel allpool nuppu "Lisa ostukorvi“ garantiiteavet ja seda ei märgita ka teie ostudokumendis (garantiiaja lahter arvel jääb tühjaks). Kui aga ostsite seda tüüpi eseme ja ilmnes probleem, võtke kindlasti meiega ühendust ja me aitame teid.

Garantiitingimused

  • Säilitage toote originaalpakend ning kõik originaalsed tarvikud ja dokumendid. Kauba originaalpakend tagab kauba ohutu transpordi kui seda on vaja meie juurde transportida. Me ei võta endale vastutust kauba transportimise eest meile, kui see ei olnud pakitud tootja originaalpakendisse. Originaalpakend on oluline ka selle poolest, et sellel on sageli seerianumbrid, mis ei pruugi ilmneda tootel endal ning müügijärgse teeninduse korral on seerianumbrid teenuste jaoks vajalik teave.

  • Kui te pole toote originaalpakendit säilitanud ja soovite garantiiteenuse saamiseks meiega ühendust võtta, võite seda teha, kuid me ei garanteeri, et tootja teenindus ei küsi protsessi käigus originaalpakendeid ja tarvikuid. Samuti palume teil oma toode võimalikult korralikult pakkida, et seda saaks sellises pakendis teenindusse transportida.

  • Säilitage toote ostudokument (arve), kuna see on vajalik garantiiteenuse saamiseks. Kui te ei leia arvet, kuid olete kindel, et olete oma tellimuse teinud interneti kaudu, on vaja teie tellimusnumbrit.

  • Rikked kõrvaldatakse tavaliselt 40 tööpäeva jooksul alates seadme remondiks vastuvõtmise kuupäevast.

  • Toode vahetatakse uue vastu või tagastatakse raha, kui garantiiajal tootele tekkinud defekte ei ole võimalik kõrvaldada. Selle otsustab tootja poolt volitatud hooldekeskus pärast seadme ülevaatamist.

Garantii ei kehti

  • seadme loomulikult kulunud osad, nagu kõrvapadjad, rõngad, patareid, akud, kaitsmed, ühenduskaablid, kaaned jne.

  • mehaanilised kahjustused, näiteks purunemine, korpuse kahjustused, juhtmete purunemine / kahjustumine, põrutused seadme kukkumisel jne.

  • seadme värvimuutus (kollaseks muutumine, määrdumine jne) mis tahes põhjusel.

  • kui on vaja tavapärast hooldust või puhastamist (nt kõrvavaik kõrvaklappides, määrdunud või tolmune plaadimängija nõel jne).

  • rikked, mis on põhjustatud seadmete valesse vooluvõrku ühendamisest või elektrivõrgu rikete tõttu.

  • tõrked, mis tulenevad kokkupuutest kemikaalidega.

  • tõrked, mis on põhjustatud toote ühendamisest elektri-, telekommunikatsiooni- ja kaabellevivõrkudesse, mis ei vasta riiklikule standarditele.

  • tõrked, mis on tingitud välistest teguritest, nagu tulekahju, niiskus/vesi, temperatuur, äikesetormid, muud looduslikud mõjud.

  • tõrked seadmete transportimisel, kui ostja ise neid transpordib ja seadme nõuetekohane ettevalmistus transportimiseks ei ole tagatud.

  • kui tuvastatakse seadmesse sisenemise katse jälgi, samuti kui toode on parandanud tootja poolt volitamata teeninduskeskus.

  • muudatused seadme kujunduses või konstruktsioonis (välja arvatud kasutusjuhendis kirjeldatud viisil).

  • seadmesse sattunud võõrkehade, materjalide, vedelike või loomade (nt putukad) põhjustatud rikked.

  • rike arvutiviiruse, tootja poolt mitte pakutava tarkvara installimise või sobiva tarkvara vale installimise tõttu.

  • kui toote seerianumbrit on muudetud, kustutatud või seda ei ole võimalik tuvastada.

  • kui on vajalik tarkvarauuendus või tehaseseadete taastamine, et paraneksid seadme omadused, mis sellel müügi ajal olid.

  • kõigil muudel juhtudel, kui seadme defektid ja rikked on tingitud sellest, et ostja ei järginud kasutusjuhiseid, või eseme puudused olid tingitud kolmandate isikute süüst / vääramatust jõust.

Kuidas taotleda garantiiteenust?

  • Kui olete toote ostnud meie veebipoest ja olete registreeritud kasutaja, logige sisse oma kontole ja jaotises My Returns → klõpsake nuppu Request New Return. Täiendavad juhised kauba transportimise ja tasuta DPD saatmisetiketi kohta saate e-posti teel.

  • Kui ostsid toote meie e-poest, kuid sa pole registreeritud kasutaja, täida ankeet siin: https://soundium.ee/returns/guest/new/. Täiendavad juhised kauba transportimise ja tasuta DPD saatmisetiketi kohta saate e-posti teel.


* B-stock on tagastatud toode, mida võidi kasutada pildistamiseks või demoväljapanekuks, seega näete, et toote pakend on juba avatud.

Meie B-stock tooted on tavaliselt ideaalses korras või absoluutselt minimaalsete kulumisjälgedega. Kõigile B-stock toodetele kehtib garantii (konkreetse toote tähtaeg on erinev).